tisdag 7 augusti 2012

Vet inte vad jag ska skriva....men har inte ni också någon gång känt att allt bara blir för mycket? Har 3 barn varav 2 barn har neuropsykiatriska funktionshinder.1 har adhd,och 1 har lätt utvecklingsstörning.Denna sommar har varit hemsk,ja dom blir jobbigare under skollov.Alla rutiner faller,ändå försöker vi här hemma att ha rutiner.Varje dag har det varit bråk,och det tär på mitt och makens förhållande.Har varit mycket bråk och hur länge orkar vi med detta?Jag har flertalet ggr denna sommar sagt att vi separerar,så får vi åtminstone lugnt varannan vecka.Men så ska man inte behöva göra.Nu försöker vi kämpa för att få lite avlastning,det känns helt övermäktigt.Missförstå mig inte,vi älskar våra barn över allt annat.Men vi fixar inte det själva längre.Fortsätter det såhär så kraschar vårat äktenskap,och det vill ingen av oss egentligen även om vi säger så under bråken.Det är för att vi är så trötta båda två,både fysiskt och psykiskt just nu.Nu ska jag sluta gnälla,tror inte det är så rolig läsning...behövde bara skriva av mig lite

1 kommentar:

Twilightfreak sa...

Det är jobbigt att klara det själv och det är jobbigt med bråk, det blir övermäktigt till slut, när man försökt allt för länge på egen hand.

Powered By Blogger

Om mig

Mitt foto
3 barns mamma.2 av barnen har neuropsykiatriska funktionshinder.1 har ADHD och en har en lätt utvecklingsstörning.Själv har jag ADHD.Är gift sen 18 år tillbaka.