torsdag 9 augusti 2012

Är hemma från arbetsträningen idag,har en värkperiod och med dom perioderna kommer hög feber som ett brev på posten.Känner mig matt och svag,och lederna vill inte hänga med.Jag som tänkt att jag skulle hålla mig på arbetsträningen dom få veckor som jag har kvar där,men bara att vara hemma och vila när det blir såhär!Mellanpojken håller på att ta förarbevis för moped,och igår var han och köpte en moped.Vilken lycka,så glad jag blev att se honom så glad.Det bara lös i ögonen på honom.Nu ska maken och sonen skruva isär den och gå igenom den.Tror det är ett bra projekt,och minsta sonen hänger gärna på i garaget.Då får dom ju egentid med sin pappa,det behöver dom.Jag har idag nått ett delmål,är överviktig och maken och jag gjorde en deal.När jag gått ner 10 kg ska jag fylla i rosen i min tatuering,och i9dag när jag ställde mig på vågen så har jag nått mitt delmål.Är superglad för att jag lyckades med det,har suttit hela morgonen och försökt nå min tatuerare,men han svarar inte.Antar att han är upptagen med jobb.Så hoppas han ringer upp mig.Har även mailat honom,och frågat vad det skulle kosta och när han har tid att göra det.Så han svarar väl när han får tid över...längtar iallafall tills den dagen kommer :)Köpte en midjeväska i början av sommaren,ställde in den så den satt hårt.Har inte använt den,och nu när jag provade den så satt den så löst.Har tappat många cm i midjemått.Lägger in en bild

Inga kommentarer:

Powered By Blogger

Om mig

Mitt foto
3 barns mamma.2 av barnen har neuropsykiatriska funktionshinder.1 har ADHD och en har en lätt utvecklingsstörning.Själv har jag ADHD.Är gift sen 18 år tillbaka.